mandag den 9. juli 2012

Eyes all over..


1.
2.
 3.
4.
 5.
 6.

Billede 1 og 2 er min bedstevenindes øje, bare forskellige billeder og det første er redigeret både i kontrast og skarphed. Billede 3 og 4 er mit øje og det første er redigeret med en galakse sat ind, uuuuuh. Og det andet er redigeret. Billede 5 er mig og min kærestes øje der ligner hinanden ret meget. Det sidste billeder er min anden veninde og redigeret lidt.
Synes det ret fedt at lege med øjne, sætte dem sammen, og redigere en masse.
Byyyyye!

mandag den 25. juni 2012

Copenhell.







Var til Copenhell i weekenden fra den 15-16. Det var virkeligt fedt men havde kun mit dårlige digetal kamera med, så fik ikke så mange gode billeder men synes alligevel der kom et par fede. Nogle af dem er også tage med min kærestes kamera. Vi skulle se fucking Marilyn Manson, og det var bare SÅ fedt!
Mig og min søde kæreste sminkede os oven i købet til det.

torsdag den 14. juni 2012

Et lidt anderledes billede, af min kæreste, ville afprøve det men ikke et så fedt resultat.

jordbær i min mund!



Her er et par redigeret billeder af en jordbær i min mund på forskellige måder.  Ved ikke helt hvad jeg selv synes om billeder så i må gerne give respons!
Fik desuden jordbær med is den dag, uuuuuufffff det er bare den bedste smag af sommer!
Møøøøs.

søndag den 10. juni 2012

Drug fotos.









Legede lidt med nogle random piller, et eller andet pulver og en kanyle. Nogle steder satte jeg også mit kamera på langsom lukketid så de så lidt rystede, eller noget, ud. Dem der er mest redigeret ser bedst ud efter min mening.
møøøøs.

lørdag den 9. juni 2012

Mini-Muh chokolade.

Åh Mini-Muh chokolade er bare den bedste chokolade! Elsker også den lille søde indpakning. Bruger en del tid på at læse Vi Unge også det er da bare et dejligt blad. Oven i købet en skøn dag med min bedsteveninde.
Møs.

torsdag den 7. juni 2012

To solfulde dage!





Redigerede billede af bierne.



 Min hund Laika. Synes det er et ret godt billede af øjet.