mandag den 25. juni 2012

Copenhell.







Var til Copenhell i weekenden fra den 15-16. Det var virkeligt fedt men havde kun mit dårlige digetal kamera med, så fik ikke så mange gode billeder men synes alligevel der kom et par fede. Nogle af dem er også tage med min kærestes kamera. Vi skulle se fucking Marilyn Manson, og det var bare SÅ fedt!
Mig og min søde kæreste sminkede os oven i købet til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar